25 apr. 2013

Noutati la cercelusi


Am reactivat magazinul de bijuterii handmade DouaMainiDibace de pe Breslo. Fiind in mutare saptamanile trecute,  nu m-am putut ocupa de el. Dar acum ne-am asezat un pic,dar doar un pic,caci am lasat nitica dezordine si pentru zilele innorate, trebaluim si prin gradina cu ocazia primaverii, iar in rest facem ce ne place: cercei! Trebuie sa recunosc, mi se cere sa fac mai multe feluri de accesorii sau bijuterii, inclusiv bratari, coliere si inele, dar nu reusesc inca sa ma apuc de ele. Cer si mai mult timp de lucru, timp in care nu-mi place sa fiu deranjata, si momentan lucram cu intreruperi, deci ramane un proiect pentru o perioada mai linistita.
Pentru a achizitiona cercelusii mei pe Breslo, va faceti cont de cumparator care e GRATIS, cititi politica magazinului pentru livrari si achitari, si va faceti de cap. In cazul meu, plata se face in sistem ramburs sau  prin transfer bancar in avans (e mai ieftin decat cu ramburs), pentru cei fara feedback/recomandare sau cu feedback negativ plata se cere in avans pentru orice fel de comanda.
In caz de nelamuriri, dati-mi un mesaj pe douamainidibace@yahoo.com. Am mai ajutat pe cate cineva cu procedura de deschidere a contului pe Breslo : )). Oricum, cred ca au si un tutorial explicativ, daca il gasesc, il adaug aici.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu